sâmbătă, 9 septembrie 2006

Operatia.....


Ieri m a operat, in sfarsit dupa 14 zile...M au luat inainte de a incepe medicii vizita. La 8.45 a sunat medicul in sala de operatie.." pregati pacientul" Eram deja conectata la multe aparate. Unele ma deramjau...Asistenta a dat un telefon si a spus; Trimite sangele. Sa intors apoi spre miine si mi a spus; Numara plana la 5...Nu stiu la cat am reusit sa ajung ..pentru ca mi s-a rupt filmul. Ma gandeam sa scap cu bine..imi era dor de ochii pe care ii iubeam...cred ca era singurul lucru pentru care am ramas in viata ..Interventia chirurgicala a durat de la 9 pana la 16.17 .Mi s-au implantat tije de titan.....Medicii nu se asteptau sa faca mai mult fata de RMN , dar au facut ..desi nu se asteptau ..Dupa au incercat sa ma trezeasca ..Nu puteam , nici nu mai doream..Ma durea , erau puternice , calmantele parca nu isi facea efectul..Durerea nu pot sa o descriu in cuvinte, e ceva care te scurge de puteriii. De ce mi se intampla mie?...De ce eu ?

Niciun comentariu: