joi, 9 octombrie 2008

Si a sosit si ziua externarii...


Au trecut 3 saptamani cat 3 luni, cu bune si rele, conditia mea fizica si medicala permitea acum sa ma ridic din nou in scaunul cu rotile, sa ma misc prin spital, sa ma bucur de toamna timpurie in gradina spitalului printre lastarii de bambus.( ajutata ca nu am voie pana nu se prind muschii, se inchide taietura, de abia mi au scos firele)  Eram infometata si satula de mancarea chinezeasca, complet nesatioasa pentru un european obisnuit cu supe si ciorbe.In ultima zi a sederii mele la clinica mi s-a permis sa parasesc incinta spitalului pentru un tur al Beijingului. Astfel am avut sansa unica sa vizitez stadioanele Olimpice…si am ramas puternic impresionata de cele vazute, de civilizatia si cultura chinezeasca, de contrastul dintre luxul down town-ului si saracia si cenusiul periferiei, un amestec de orient si occident cu zgarie nori si pagode, un model de comunism ce a adus China in topul celor mai dezvoltate natii, cu un avant economic exploziv, discrepanta dintre bogati si saraci fiind imensa... Dupa exact 3 saptamani de la venirea noastra in Beijing si dupa testele post operatorii am fost externata…….. am simtit o bucurie imensa si o eliberare. Paraseam un spital care a insemnat pentru mine speranta

Niciun comentariu: