sâmbătă, 20 septembrie 2008

Lipsa unui RMN in spital....


Din pacate spitalul nu dispunea de RMN (Rezonanta Magnetica Computerizata) astfel incat a trebuit sa fiu transportata undeva la 50 de Km la un alt spital care dispunea de un astfel de aparat. Se pare ca aceasta regula se aplica pentru toti pacientii care aveau nevoie de un film RMN, problema nu era transportul in sine, ci conditiile de transport - o ambulanta veche fara utilitati, fara targa, fara elevator si in care erai urcat cu tot cu scaunul rulant, dar nici asta nu ar fi fost de fapt o problema grava dar ambulanta in sine prin dimensiunile ei reduse nu oferea siguranta si conditiile de transport necesare, pentru ca ajungeam cu capu in plafon am fost nevoita pe toata durata transportului sa stau cu capul lasat, incovoiat, Era mai degraba un sport extrem, cu toate astea noi radeam si faceam haz de necaz, un ras tremurat, nervos; eram la capatul rabdarii dar greul era doar la inceput. In fine, am trecut si peste acest eveniment, mi-au facut RMN-ul, m-am reintors cu bine la clinica unde eram internata si ma aflam cu un pas mai aproape de implantul cu celulele mult asteptate. Dupa rezultatele primare ma trezesc cu 2 cardiologi .…motorasul meu este defect ….pierderea inertiei simpatice catre inima in leziune deasupra lui T6….. . Sunt conectata la un aparat care in urmatoarele 24 h imi va inregistra activitatea cardiaca si va trebui sa notez orice miscare pe care o fac. A doua zi dupa citirea datelor, se da verdictul: daca ma supun operatiei, exista riscul sa trec in lumea celor dreptii ….am semnat …..era prea simplu sa trec …..dupa atata lupta …dupa lupta celor din jur….erau prea multi care ma asteptau la intoarcere…
Sunt suparata, poste va intrebati; De ce? Cum sa vin in alta tara sa descopere ca e o problema la motoras. Dar medicii nostri ...Oare ce au investigat ei in urma accidentului?

Niciun comentariu: