luni, 20 aprilie 2009

O floare de la mine..pentru voi....cei care..


Azi vreau sa va trimit tuturor cate o floare......
O floare crescuta numai cu lacrimi in loc de apa si speranta in loc de soare. Aceasta pentru voi toti, cei care ati fost alaturi de mine cand drumul vietii mele s-a bifurcat.Ati fost alaturi de mine, nesperat si v-ati comportat ca o adevarata si minunata familie.
Cat despre ajutorul material.....nu am cuvinte....sunt bani care nu au nici un fel de importanta financiara.....sunt bani care inseamna speranta. Speranta ca odata.........va fi un nou inceput.
Multumesc voua....familiei mele de suflet. Nu va voi uita niciodata, va voi purta in suflet mereu
Daca mi se va permite va voi tine la curent cu performantele mele sportive. Sa stiti ca nu m-ati ajutat degeaba, vreau sa va rasplatesc muncind, cu ......rezultate..cu un pas spre voi…
Pupicii.....

Niciun comentariu: