luni, 12 octombrie 2009

Cum te descurci in viata...cu mainii, picioare ...s-au fara ele..

Am intalnit in ultima vreme multe persoane, care se vaitau de serviciul prost, salariul mic..Ca nu sunt multumiti de viata pe care o duc...ca nu au noroc in viata, ca nu au casa,.ca nu au nimic care sa ii faca fericiti, ca nu isi mai doresc sa traiasca.... Ma gandesc acum si la faptul ca eu sunt o persoana cu dizabilitate,nu pot sa ma trezesc sa merg pe picioarele mele la munca, nu pot munci,nu pot sa imi doresc ..Si poate va intrebati de ce? Cineva mi a furat acest drept de la viata! Si poate voi afla candva de ce....Si am dat peste urmatorul exemplu; Uitati-va si sper sa va schimbe mult gandirea.. exemplu de cat de mult poti sa traiesti indiferent de ce iti ofera sau ia viata: precum parti ale corpului.
Sa nu ai nici maini nici picioare ni s-ar parea la un moment dat o viata care nu merita traita.

Pentru Nick Vujicic: attitude is altitude si demonstraza contrariul dupa cum urmeaza:



Un comentariu:

bad ass spunea...

god! am bocit.
multumesc pentru clipuri!
hugs!