vineri, 2 octombrie 2009

Nevoile mele lunare....

Pentru ca sunt cum sunt..pentru ca soarta a fost cruda pentru mine..
Cand primesc pensia la usa..ma ia durerea de cap..pentru ca mai presus de toate..trebuie sa imi verific inventarul si cand zic inventarul nu va ganditi ca am o magazie ..cu tot felul de produse ..(as vrea eu) Asa ca lista lunara o stiu de ce am nevoie zilnic ...si mereu ma intreb; Ce imi trebuie mai repede? La ce ar trebui sa renunt? ...Nu am la ce ...am nevoie de aceste lucruri zilnic. As vrea sponsorii, dar unde sa ii gasesc ..ca de e criza. Asa ca fac o lista si o voi afisa aici.V-as ramane profund recunoscatoare daca, dumneavoastra sau prietenii dvs m-ati putea ajuta cu cate ceva. Dumnezeu sa va binecuvanteze! Cine poate sa ma ajute sa ma contacteze;

Pampersi
Scutece absorbante
Servetele umede
Catetere mas 14 (pentru sondare intermitenta)
Pungi colectoare de urina
Microclisme, Microsac
Solbagon, Hidrosorb, Actisorb..betadina, pansamente sterile(daca fac escara)
Crema hidratanta
Medicamente; Augmentin, Cefuroxim, Zinat, Ceftiazin...(in functie de antibiograma) , vitamine, Sirdalurd,
As avea nevoie de un scaun rulant nou...ca asta al meu nu mai prezinta nici o siguranta...mi a promis o fundatie din Aprilie ...dar se pare ca e Criza...poate imi va da cand va trece...

Un comentariu:

conopida spunea...

of :((