vineri, 13 august 2010

Excursie la Lacul Belis !

Lacul Belis-Fantanele, Muntii Apuseni, judetul Cluj, Transilvania, Romania - Comuna Belis se afla in vestul judetului Cluj, la intalnirea Muntilor Gilaului cu Muntii Bihor-Vladeasa, in inima Tarii Motilor, altitudinea fiind de 1050m. Numai la doi pasi se afla Lacul de acumulare Belis-Fantanele ce ofera privelistea unui baraj hidrografic superb.
In urma cu mai bine de 40 de ani casutele din satul Belis au fost stramutate pe deal, pe vechea vatra construindu-se barajul hidrografic Belis. Singura care nu a fost mutata a fost biserica satului, inundata de ape. Astazi, in verile secetoase, inca se mai zaresc ruinele acestei biserici, iar cei care s-au scufundat in apele lacului de acumulare Fantanele spun ca nu s-a schimbat nimic intre vechile ziduri de piatra care sprijineau candva turla bisericii.


Am fost in excursie la un gratar cand am fost in Cluj in tabara, dar a fost cea mai tare ...cand am ajuns acolo..a inceput ploaia torential.Asa ca pranzul l-am mancat in masina...cea mai ramas din el...ca mi au furat mici.. Cateva poze haioase!



Niciun comentariu: