joi, 15 septembrie 2011

Despre mine....

Ieri am fost trista ca nu sa vandut tabloul...ma incred in Dumnezeu ca se vor da pana la urma toate chiar daca si pe ultima 100 m ..Ma bucur ca ii sunteti aproape ..cred ca e cel mai important acest lucru , o spun din experienta.  nevoile sunt marii ptr o persoana cand ajunge in situatia asta .Ii rog din suflet pe cei care vor participa la acesta Campanie"Desene pentru Mirela"sa va deschideti inimile ..spre mine ...si sa imi faceti o bucurie, ..de a a vea o viata mai buna...o viata pe care destinul a schimbat-o .stiti voi cantecul..? Vino Doamne sa vezi ce-a mai ramas din oameni .Stiu ca este cumplit de greu si pentru  familie, prieteni  sa ma vada asa, ..cred ca nu ne putem imagina ce e in sufletul lor..Poate se vor gasi multi carcotasi pe margine care vor comenta ; De ce banii,? De ce sa donez.. ? De ce sa ajut? ...Pentru ca eu.. a ajuns in situatia nefericita in care viata mea depinde de banii ( penru pampersi, sonde, pungi urina,medicamente, analize, CT,kinetoterapie- recuperare, creme)..Amintiti-va asta luna de luna; amintiti-va zi de zi cand va cumparati un pachet de tigari sau un suc plin de chimicale; amintiti-va atunci cand vreti sa va luati un ruj nou pentru ca v-ati plictisit de nuanta celui vechi; amintiti-va cand primiti un bonus pentru performantele obtinute la job; sa ne amintim atunci cand nepoteii sau copii nostri fac mofturi ca vor alte jucarii, pentru ca sacii de jucarii de acasa nu-i mai multumesc...amintiti-va la plinul de benzina in lunile de iarna , de care nu mai aveti nevoie...sa nu mai zic de berile consumate....., de banii aruncati pe nimicuri. Sa ne amintim toate si macar o suma cat de mica sa o trimitem catre mine care nu am nici o vina pentru povara pe care o poart... Nu e nevoie de mai mult pentru a putea face diferenta. Cate putin de la fiecare, pentru o viata! Poate multi dintre voi se vor intreba De ce ; atatia banii?Pentru ca din pacate , pentru mine ajunsa in situatia asta TOTUL se reduce la banii.Si uitati lista si lucrurile de care am nevoie lunar...si din venitul meu...nu am cum sa l acopar;
Pampersi
Scutece absorbante
Servetele umede
Catetere mas 14 (pentru sondare intermitenta)
Pungi colectoare de urina
Microclisme, Microsac
Solbagon, Hidrosorb, Actisorb..betadina, pansamente sterile(daca fac escara)
Crema hidratanta
Medicamente; Augmentin, Cefuroxim, Zinat, Ceftiazin...(in functie de antibiograma) , vitamine, Sirdalurd,
Kinetoterapie- recuperare medicala 
(scuze daca am gresit cu ceva , dar din cauza lacrimilor ...)

Niciun comentariu: