sâmbătă, 24 septembrie 2011

Se fura..poze.....!

Azi ma uitam pe un sitte handmade sa vad ce hartie, cartoane se mai vand si spre surprinderea mea am dat de urmatorul llikk; http://www.breslo.ro/Product/Ghiveci-cu-margarete-3-cm_440230
Pozele mele aici; http://uningercuaripilerupte.blogspot.com/2011/08/miniaturi-miniaturi-tehnica-quilling.html
Domnisoara cirsteaantonia  mi-a furat poza cu produsul confectionat de mine si a bagat-o la vanzare. Rusine draga mea. Eu as fi curioasa daca ar cumpara cineva produsul cum ar arata in realitate.

Pot sa o anunt ca am lucrat la ghiveci cateva ore pentru o prietena din Constanta.
Sfatul meu ca sa ai credibilitate in ceea ce lucrezi si vinzi; data viitoare fa poze la ceea ce expui si vinzi singura; intrucat a fost creat, conceput de mine si reprezinta prezentarea tehnicii quilling, nicidecum comercializarea. De asemenea iti atrag  atentia ca folosirea acestor poze fara acordul meu cade sub incidenta Legii nr. 8/2006 
Asa ca daca nu iti convine ne vedem in instanta.
Am facut sesizare si la magazinul respectiv sa stearga poza daca nu se va lua masuri voi face sesizare la; organele abilitate ale statului cu privire la nerespectarea cadrului legal obligatoriu pentru comertul online, respectiv ANPC, ANAF, Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

Un sfat pentru fetele care confectionaza din hoby tehnica quilling...; ia mai aruncati un ochi si pe alte sitte ca  munca voastra e comercializata de altii. E mai usor sa furi decat sa iti cumperi un aparat foto de calitate..

Art. 88 (1). Difuzarea unei opere care contine un portret necesita autorizarea persoanei reprezentate in acest portret. Autorul, proprietarul sau posesorul acesteia nu are dreptul sa o reproduca sau sa o comunice public, fara consimtamantul persoanei reprezentate sau al succesorilor acesteia, timp de 20 de ani dupa moartea sa.
(2) In lipsa unei conventii contrare, autorizarea nu este ceruta daca persoana reprezentata in portret este de profesie model sau a primit o remuneratie pentru a poza.
(3) Autorizarea nu este necesara pentru difuzarea unei opere care contine portretul:
a) unei persoane general cunoscute, daca portretul a fost executat cu ocazia activitatilor sale publice;
cool.gif unei persoane a carei reprezentare constituie numai un detaliu al unei opere ce prezinta o adunare, un peisaj sau o manifestare publica.


Art. 89. Difuzarea unei corespondente, adresate unei persoane, necesita autorizarea destinatarului, iar dupa moartea acestuia, timp de 20 de ani, a succesorilor sai, daca persoana destinatara nu si-a exprimat o alta dorinta.

Art. 90. Persoana reprezentata intr-un portret si persoana destinatara a unei corespondente pot exercita dreptul prevazut la Art. 10 lit. d) din prezenta lege, in ce priveste difuzarea operei ce contine portretul sau corespondenta, dupa caz. Art. 91. (1) Editorul sau producatorul, la cererea autorului, este obligat sa pastreze secretul surselor de informatii folosite in opere si sa nu publice documentele referitoare la acestea.
(2) Dezvaluirea secretului este permisa cu consimtamantul persoanei care l-a incredintat sau in baza unei hotarari judecatoresti, definitive si irevocabile.
 

http://www.osim.ro/publicatii/editura/legea_8_96/capitolul_11.htm




Reclamatia si pe sitte; http://www.breslo.ro/Forum/Poza-furata_topic_5451





Un comentariu:

diana si pati spunea...

vmir, si eu mi-am vazut pozele mele pe facebook, pe blog..., si cand am sunat sa intreb de o anume felicitare mi s-a spus si pret...am intrebat apoi cum o sa arate felicitarea tinand cont ca poza nu este a ei ci a mea... a sters pozele mele de pe facebook, de pe blog, dar de obicei tot cei care le fura sunt cei ofuscati si cu gura mare...
oof!