vineri, 23 decembrie 2011

Am primit cadouri...cadouri...cadouri...!

Azi a venit prietena mea pe la mine, ma anuntase mai devreme ca va ajunge destul de tarziu...O rugasem de saptamana trecuta cand e targul sa imi cumpere si mie un leu ca tare mi- a placut la Cristina cand l-am vazut. S-a dus si nu a gasit-o la masuta , am crezut ca nu mi-a luat si eu nu am mai indraznit sa o intreb daca a mai revenit sa o caute. Dar azi spre surprinderea mea a venit cu o punguta cu cadouri de la Cristina .Cred ca au tinut secret amandoua.
Am primit un magnet de frigider 3D ( leul) si 2 ornamente de brad, facute de manutele ei , cu mare drag si spor, prin tehnica Quilling , din hartie .
Iti multumesc Cristina, ce mult mi-au placutai talent si indemanare. Dumnezeu sa te rasplatesca cu vanzare mari. ( hai ca am zis-o).
Pe Cristina o gasiti aici, sa vedeti minunatiile pe care le face; http://cristina-funquilling.blogspot.com/

Si de la Constanta am primit o brosa tricotata cu andrele. Multumesc.




Sarbatori Fericite alaturi de dragi!

Un comentariu:

Cristina spunea...

De la noi putin, de la Dumnezeu mai mult!Iti doresc un an nou cu sanatate si fericire, incredere si speranta in viitor Mirela! Pupici si Sarbatori Fericite!!
P.S. Aici ai tutorialul pt crenguta de brad de la Mihaela - http://mihaela-creativeart.blogspot.com/2011/11/how-to-make-branches-video-tutorial.html