marți, 13 decembrie 2011

Azi s-a intamplat o minune...!

Azi am trait o minune..Am primit un telefon, ma cauta curierrul. Nu eram acasa, i-am zis sa merga ca va primi mama pachetul. Chiar ma gandeam; Oare ce voi primi ca nu am comandat nimic? Ma gandeam ca voi primi zacusca, ca mi a promis o prietena ca imi trimite cu peste. Intre timp am primit un telefon de la o doamna care mi- a transmis un mesaj din partea unei domnisoare Mihaela D..Si eu i-am raspuns; Multumesc mult pentru mesaj ..dar nu stiu cine e. Am ajuns seara tarziu acasa. Am vazut o adresa a unei firme pe colet si chiar intrebam prin casa; Cine a comandat ca eu nu! Pana la urma am aflat ca era de la curier.
Cutia era mare, asa ca eram curioasa sa vad ce e...uimita am fost cand am vazut ce era inauntru...
Si am zis a venit mosul ( referitor la mesajul transmis)...De fapt totul e o minune, sunt niste lucruri care niciodata nu mi le permiteam pentru ca sunt foarte scumpe si cum pensia mea vine doar odata pe luna ...ma chinuiam  cu ce aveam ..
Pentru cea care a facut aceasta minune pentru mine;
Iti multumesc din suflet si iti doresc  ca Dumnezeu sa te rasplatesca. Multumesc pentru zambetele pe care mi le-ai adus. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi.
( daca citesti da mi un mesaj sa stiu detalii )
Si acum va arat ce am primit;

6 comentarii:

Sweetie spunea...

Mirela meriti pe deplin cadoul si bucura-te de acele lucrusoare. Sunt convinsa ca oricine este binefacatoarea ta, a daruit din suflet. Un suflet bun si rar.

elly spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
elly spunea...

Sa le folosesti cu placere! Din inima un dar de Craciun, Diada!

Mihaela D. spunea...

Mirela nu este un dar din partea unei singure persoane, este un dar din partea unei comunitati de suflete creatoare de frumos. Pentru tine...din inima un dar de Craciun...sa le folosesti cu drag!

aureliaeugenia spunea...

Fetita mea spune:Mos Craciun exista!
Eu spun ca si Dumnezeu exista si ca toate au un rost si un inteles.
Speranta insa moare ultima.Iti doresc multa sanatate si putere sa poti sa le treci pe toate.
Sarbatori fericite!!!
aureliaeugenia

cristi milco spunea...

Poate ca ne vei arata vreodata si ce ai realizat cu ce ai primit. Nu de alta, dar ceea ce faci e atit de frumos incit cred ca merita sa postezi ca noi macar sa privim la ce realizezi