joi, 15 decembrie 2011

Gala persoanelor cu dizabilitati RIN Grand Hotel! a II a editie 14 decembrie 20011

Pe 14 decembrie am fost invitata la Gala Persoanelor cu dizabilitati, m-am bucurat enorma ca urma sa ma revad cu persoane dragi mie. Cand am ajuns Mariana ma astepta in fata hotelului, inauntru ma asteptau Daniel, Marius, Petre, sotia lui Petre.
Pe rampe ma ajutat Mariana ea era baza, ea mi a facut rost de apa, ea mi a umplut  farfuria..ea ma condus la iesire. (dupa cum priviti pozele ).  Am uita sa va spun am primit cadou un parfum de la Daniel, de la Mariana o chestie de taiat hartie ( am uita cum se numeste) si niste cartoane. Multumesc.
Mi-a placut sa revad unele persoane, unele chiar nu ma salutat dar ma rog asta tine de educatie.





Am cumparat cartea lansata" Personalitati cu handicap care au influentat istoria".Felicitari celor care au organizat .Multumesc celor care m-au pozat.

Niciun comentariu: