sâmbătă, 9 iunie 2012

Pampers..pampersi..!

La noi  pampersi pentru adulti sunt o problema, sunt multi pe piata, rar gasesti marimea potrivita..Cei de la Hadmark au adus noi pampersi .Eu i-am incercat si sunt buni..chiar mai buni fata de alte firme.
Am comandat joi si vineri ii aveam la usa deja. Va mai spun si de doamna cu care am vorbit la telefon, draguta, comunicativa, stie sa raspunda la orice intrebare pe care o pune clientul, rabdatoare....si caracterizarea e foarte mare. C-am rar se intampla la noi..
Ii gasiti aici ; http://slipincontinenta.ro/

La 3 baxuri de pampersi am primit cadou ;


Cadou
"Copierea si insusirea oricarui material de pe acest site este strict interzisa! Cine isi va insusi poze si le va folosi  intra sub incidenta aspunderii civile delictuale (art. 998 - 999 c.civ.)


Niciun comentariu: