sâmbătă, 25 august 2012

Sfaturi pentru achizitia unui scaun rulant otopedic, activ, elecric...!

Am hotarat sa deschid acest subiect in urma mai multor peripetii...si in urma experientei pe scaun. Un scaun este ca purtarea unui pantof, daca e prea mare te incomodeaza daca e prea mic ..te strange, trebuie sa fie bun, conform miscarilor pe care poti sa le faci, depinde de traumatism, sa poti intra pe usa, in lift, in baie...Trebuie sa iti fie util nu sa te incurce...In primul rand la alegerea lui se va tine cont de traumatismul de care suferi, de bani ....Pretul unui variaza in functie de personalizare. Nu este un moft, nu este o fita, nu este o moda ..este o NECESITATE. Asa ca spun parerea mea si m-as bucura daca adaugati ceva la comentari;

Asa ca voi incepe eu.. la un carucior activ nou, ...second hand:

1. primul impact e vizual, aspectul.
2. marimea sa fie corespunzatoare( nu e iti complici sanatatea).
3. sa nu fie ruginit, sudat.
4. sa se plieze, stranga (ca e diferenta intre cele active si ortopedice).
5. sa fie cat mai usor (dar aici cred ca va fi o problema, daca eu am 46 kg, voi sta bine intr-un carucior usor; daca am peste 100kg si caruciorul nu e potrivit, stabil, ajung cu sezutul de panza rupt, cadru indoit, si s-ar putea... pe jos (am vazut la un spital de recuperare).
6. panza (sezutul) spatelui (spatarul), indiferent de material, sa fie bine intinse si sa nu aibe deformari.
7. cauciucuri in stare buna.
8. rotile sa functioneze - sa nu fie blocate.
9. manerele sa se detaseze (asta depinde de carucior), sa nu fie rupte - ca au materialul acela de vinilin.
10. franele functionale.
11. manere..( spate)
12. sa nu scartie (am mai incercat carucioare si cand m-am urcat pe ele sa merg, aveam impresia ca se dezasambleaza ..ca se rup).
13. perna antiescara 
Nu va mai spun ca am stat pe unul acum ceva timp si cum nu era stabil am cazut de pe el  si mi-am spart capul.

Cam astea as urmari eu... acum va astept pe voi sa va spuneti parerea



 "Copierea si insusirea oricarui material de pe acest site este strict interzisa! Cine isi va insusi poze si le va folosi  intra sub incidenta raspunderii civile delictuale (art. 998 - 999 c.civ.)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu credeam ca sunt atatea lucruri de observat la achizitia unui carucior. Iti citesc blogul de ceva timp, insa nu pot sa iti inteleg durerea pe deplin pentru ca nu eu trec prin asta. Tu stii cel mai bine cat de greu iti este. Eu ma plang daca am o durere la incheietura mainii. Ce egoista sunt, altii ar vrea sa fie doar asta. Slavit sa fie Domnul pentru puterea neintrerupta pe care ti-o da, chiar daca nu o simti mereu la fel de intens!
"Ajutorul imi vine de la Domnul, care a facut cerurile si pamantul" Amin Psalmul 121, versetul 2
Gianina